Nieuwe website Deceuninck

Deceuninck, marktleider in profielen voor duurzame bouwtoepassingen, investeerde onlangs in een nieuwe website. Met de nieuwe site wil het bedrijf inspelen op de toenemende vraag naar digitale informatie en online interactiviteit. Een eerste opvallende wijziging ten opzichte van de vorige webstek, is de responsiviteit. Dit wil zeggen dat de site zich automatisch aanpast aan de schermgrootte en het toestel van de gebruiker. “In een wereld van digitale transformatie was het responsief maken van de site een absolute evidentie”, legt Philippe Verriest, marketingverantwoordelijke van Deceuninck Benelux uit. “Begin 2011 gebeurde slechts 1% van de websitebezoeken via mobiele toestellen, in 2012 was dat al 5%, en in februari 2017 noteerde howwebrowse.be dat bijna de helft van de Belgische surfsessies via een smartphone (37,8%) of een tablet (11,3%) gebeurt." Naast het responsieve design werden ook de ‘look and feel’ en de navigatie van www.deceuninck.be grondig aangepakt. Zo wordt de bezoeker zo goed mogelijk bijgestaan in zijn ‘customer journey’, i.e. het traject dat een particuliere consument aflegt alvorens tot de aankoop van een product over te gaan. Ook de actieve bouwprofessional kan de gewenste informatie veel sneller en eenvoudiger vinden. De homepage van de nieuwe Deceuninck.be-site wordt tot slot constant up-to-date gehouden en bijgewerkt. Zo is er vlak onder de centrale foto plaats voorzien voor een glijdende banner waarop actuele promotionele acties van Deceuninck aangekondigd zullen worden.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij PVP 

PVP maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.