Sterke zomerlicenties bij Burnonville

Zomerfilms bieden aantrekkelijke mogelijkheden

In juli en augustus komen er verschillende films uit met merken die een sterke merchandising hebben. Verschrikkelijk Ikke (Despicable Me 3) zal vanaf 5 juli te zien zijn in de zalen. In 2015 was Minions de grootste licentie van de zomer. De klanten hebben zich massaal op de goodies van de film gestort. Bij Burnonville werden bijna 10.000 knuffels en 12.000 Minions candy toys verkocht. Pixar en Disney lanceren opnieuw de licentie Cars met vanaf 26 juli een derde release. De verkoop van afgeleide producten was meteen een schot in de roos. Cars was jarenlang de nummer 1 licentie voor jongens in de markt van de merchandising. Zes jaar na de tweede film wil Flash McQueen weer de favoriete held van kleine rakkers worden. Vanaf 9 augustus is het de beurt aan de Emojis om de bioscoopzalen voor de eerste keer op te fleuren. Emojis zijn één van de sterkste uitingen van sociale banden geworden: ideaal om een emotie of een bericht op een eenvoudige manier weer te geven. Het voordeel van deze taal is dat ze zich tot de allerjongsten richt maar niet alleen tot hen! Sinds vorige zomer stijgt de verkoop van deze producten constant bij Burnonville. Het assortiment is geëvolueerd van 7 referenties naar een volledig assortiment met 24 permanente artikelen, gaande van knuffels tot sleutelhangers via snoepjes. Burnonville kan u tal van producten aanbieden voor elk van deze merken. Bezoek de online catologus, Distriweb, en vindt wat u zoekt voor uw klanten.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij PVP 

PVP maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.